De Zabun App, je vastgoedkantoor in broekzakformaat!
De Zabun app werd in het leven geroepen om de taak van de vastgoedmakelaar te vergemakkelijken en te ondersteunen. Straffer zelfs, met de Zabun-app kan je mobiel werken en heb je je vastgoedkantoor dus altijd bij de hand. Hieronder vind je enkele handige voordelen waar je van kan genieten met de Zabun app.
Download de app hier:
Beheer vlotter al je panden
Panden aanpassen en opvolgen was nog nooit zo simpel.
- Met de Zabun app maak je foto's met je smartphone en worden ze automatisch aan het correcte pand toegewezen!
- Met de app heb je steeds een duidelijk overzicht van al je panden en beheer je jouw bestanden op een simpele en gestructureerde manier.
Bestanden, specificaties, ... alles kan je zelf vlot aanpassen of toevoegen.
Communiceer sneller met klanten
Communiceer op een snelle en transparante wijze met je klanten. Dit terwijl je steeds de juiste bestanden en contactinformatie bij de hand hebt.
Steeds je contacten op zak
Blijf in contact met huidige en potentiële klanten via jouw duidelijke contactenoverzicht.
Per contact steeds de juiste gegevens en data op zak.
Volg prospectiepanden efficiënter op
Prospecten beheren en opvolgen kan snel en eenvoudig. In de Zabun app krijg je een overzichtelijk prospectlijst en -agenda. Zo kan je nog efficiënter aan de slag.
Bewaar elk contactmoment
Met conversaties registreer je de volledige communicatieopvolging van een pand van A tot Z in je Zabun app. Bekijk wanneer die laatste mail gestuurd was of wanneer dat laatste telefoontje was binnengekomen zodat je on-the-go in contact kan blijven.
Alle bestanden meteen bij de hand
Speel nog sneller in op vragen van je klanten. In de app heb je per pand een overzichtelijk oplijsting van alle belangrijke bestanden.
Zo kan je dus nog sneller inspelen op vragen van klanten en gepast reageren wanneer men snel bepaalde bestanden nodig heeft.