NL FR

De Zabun App, je vastgoedkantoor in broekzakformaat!

De Zabun app werd in het leven geroepen om de taak van de vastgoedmakelaar te vergemakkelijken en te ondersteunen. Straffer zelfs, met de Zabun-app kan je mobiel werken en heb je je vastgoedkantoor dus altijd bij de hand. Hieronder vind je enkele handige voordelen waar je van kan genieten met de Zabun app.

Download de app hier:

Beheer vlotter al je panden

Panden aanpassen en opvolgen was nog nooit zo simpel.

  • Met de Zabun app maak je foto's met je smartphone en worden ze automatisch aan het correcte pand toegewezen!
  • Met de app heb je steeds een duidelijk overzicht van al je panden en beheer je jouw bestanden op een simpele en gestructureerde manier.
    Bestanden, specificaties, ... alles kan je zelf vlot aanpassen of toevoegen.
Panden beheren

Panden beheren

Communiceer sneller met klanten

Communiceer sneller met klanten

Communiceer sneller met klanten

Communiceer op een snelle en transparante wijze met je klanten. Dit terwijl je steeds de juiste bestanden en contactinformatie bij de hand hebt.

Steeds je contacten op zak

Blijf in contact met huidige en potentiële klanten via jouw duidelijke contactenoverzicht.
Per contact steeds de juiste gegevens en data op zak.

Al je contacten op zak

Al je contacten op zak

Efficiënter prospectiepanden opvolgen

Efficiënter prospectiepanden opvolgen

Volg prospectiepanden efficiënter op

Prospecten beheren en opvolgen kan snel en eenvoudig. In de Zabun app krijg je een overzichtelijk prospectlijst en -agenda. Zo kan je nog efficiënter aan de slag.

Bewaar elk contactmoment

Met conversaties registreer je de volledige communicatieopvolging van een pand van A tot Z in je Zabun app. Bekijk wanneer die laatste mail gestuurd was of wanneer dat laatste telefoontje was binnengekomen zodat je on-the-go in contact kan blijven.

Bewaar elk contactmoment

Bewaar elk contactmoment

Alle bestanden meteen bij de hand

Alle bestanden meteen bij de hand

Alle bestanden meteen bij de hand

Speel nog sneller in op vragen van je klanten. In de app heb je per pand een overzichtelijk oplijsting van alle belangrijke bestanden.
Zo kan je dus nog sneller inspelen op vragen van klanten en gepast reageren wanneer men snel bepaalde bestanden nodig heeft.

Met de Zabun app kan je op een simpele en gebruiksvriendelijke manier je vastgoedkantoor beheren.
Zabun: minder stress, meer business.

Download onze gratis app in de App Store of Google Play Store.