NL FR

Organiseer je kantoor efficiënt en zorgeloos.

Hou in één oogopslag alle lopende dossiers in de gaten. Krijg automatisch inzicht in de prestaties van je team en kantoor. Communiceer makkelijk op maat van je klanten. Bewaak de rendabiliteit van je marketinguitgaven. Laat software je werk doen en focus op wat echt telt.

Software
icon Software

Contact management

Van pand tot klant.

Krijg in één oogopslag een overzicht van alle lopende dossiers. Maak vingervlug een nieuwe taak of agendapunt aan. Synchroniseer en organiseer jouw to-do-lijsten en bezichtigingen met je smartphone, tablet en desktop. Breng automatisch je kopers op de hoogte van nieuw aanbod en rapporteer handig aan je verkopers.

icon Software

People & performance management

Krijg inzichten via Zabun.

In een handomdraai heb je inzicht in de prestaties van je team en kantoor, en maak je strategisch de correcte zakelijke beslissingen. Raadpleeg gedetailleerde analyses van jouw zaak met onze bestaande rapporten of maak je eigen krachtige dashboards aan. Krijg snel inzicht in jouw data met onze grafisch aantrekkelijk dashboards.

icon Software

Communication

Intelligente marketing.

Communiceer op maat van je klanten: gebruik SMS, maak je eigen e-mailcampagnes en boost je panden rechtstreeks op social media. Publiceer zonder moeite jouw aanbod op alle toonaangevende immoportalen. Kijk live welke kanalen renderen en hou zo je marketinguitgaven onder controle.

icon Software

Connection

Integreer met honderden populaire applicaties.

Haal o.a. automatisch attesten en rapporten op uit het kadaster via onze connectie met RealSmart. Dankzij onze partner Zapier kan je ook eenvoudig connecteren met tools zoals Mailchimp, Google drive, Dropbox, Showpad, …

icon Software

Support

Service op de eerste plaats.

Zabun betekent letterlijk klant. Het voornaamste doel van Zabun is tevreden klanten. Onze klantenservice medewerkers, de accountmanagers en het IT-team staan dag en nacht voor jou klaar.

icon Software

Switch

Veranderen van software hoeft geen probleem te zijn.

De aanschaf van een nieuwe software en de integratie ervan in jouw organisatie roept ongetwijfeld heel wat vragen bij je op. Onze accountmanager komt bij je langs en samen met het project team bereiden we de overzet van de huidige software naar Zabun tot in de puntjes voor. Kortom, wij bieden je garantie op een vlekkeloze overstap.

Ontdek onze pakketten

Zabun Light

De slimme start voor vastgoedkantoren die eenvoudig en efficiënt willen werken.

  • Publiceer meteen op verschillende portalen zonder ingewikkelde processen
  • Beheer je klanten en afspraken in een gebruiksvriendelijke CRM mét kalender
  • Werk altijd en overal met onze handige mobiele app
Meest gekozen

Zabun Plus

De complete softwareoplossing voor een efficiënt en professioneel vastgoedkantoor.

  • Alles van Zabun Light
  • Voeg extra gebruikers en kantoren toe
  • Haal meer klanten binnen met marketingtools en geavanceerd leadsbeheer
  • Volg leads makkelijker op met meldingen, workflow-automatisering en funnels
  • Synchroniseer met Google Agenda en Microsoft 365
  • Ontvang volledige ondersteuning van jouw persoonlijke accountmanager
Aanbevolen door gebruikers

Zabun 360

De ultieme oplossing voor ambitieuze vastgoedkantoren.

  • Alles van Zabun Plus
  • Werk slimmer en efficiënter door de geïntegreerde werkplanner en live agenda
  • Volg leads sneller op en converteer meer dankzij funnels en marketingevaluatie
  • Verkrijg diepgaande inzichten dankzij maatwerkrapportage
  • Communiceer onbegrensd met VOIP-koppelingen en AI-ondersteunde vertalingen

Laten we kijken wat Zabun voor jouw bedrijf kan betekenen

056/66.48.66